جستجو

نمایندگی های فروش سوئیچ سیسکو در ایران

نمایندگی های فروش سوئیچ سیسکو در ایران
فهرست مطالب

با سلام!

آیا علاقه‌مند به اشتراک گذاری سئوالات خود در حوزه آی تی و به دست آوردن پاسخ‌هایی از متخصصان ما هستید؟ آیا می‌خواهید با جامعه فعال و پویایی از متخصصان و علاقه‌مندان به تکنولوژی در ارتباط باشید؟ اگر بله، پس به شما دعوت می‌کنیم تا به انجمن آی تی تکنیکال بپیوندید!

در این انجمن، شما می‌توانید سئوالات خود را درباره موضوعات مختلف از جمله شبکه‌ها، امنیت، سیستم‌عامل‌ها، سرورها و بسیاری موارد دیگر مطرح کنید. با ارسال سئوالات خود، شما فرصتی را برای یادگیری و درک بهتر مفاهیم فنی فراهم می‌کنید.

علاوه بر این، انجمن آی تی تکنیکال یک محیط دوستانه و همکاری را برای شما فراهم می‌کند. شما می‌توانید با اعضای دیگر به اشتراک بگذارید، تجربیات خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و در بحث‌های فعال شرکت کنید.

پس بیایید به جمع ما بپیوندید و از دانش و تجربه‌های هم‌ارزانان خود بهره‌برداری کنید. برای شروع، کافیست به وبسایت آی تی تکنیکال مراجعه کنید و در انجمن ثبت‌نام کنید. منتظر دیدار شما در انجمن هستیم!

با احترام،

تیم آی تی تکنیکال

همان طور که در جریان هستید، امروزه سوئیچ‌های فراوانی در سر تا سر جهان موجود هستند و افراد می‌توانند از آن‌ها به خوبی هر چه تمام‌تر استفاده کنند. این در حالی است که در گذشته شمار آن‌ها چندان زیاد نبود و با محصولات با کیفیتی نیز مواجه نبودیم. در صورتی که مقایسه‌ای میان دنیای امروزی و گذشته داشته باشید، خیلی ساده متوجه می‌شوید که سوئیچ‌ها چه تحولاتی در خود داشته‌اند. امروز قصد داریم تا در مورد برند سیسکو و نمایندگی فروش سوئیچ سیسکو در ایران با هم صحبت داشته باشیم. در واقع می‌خواهیم ببینیم که فروش سوئیچ سیسکو در کشور ما به چه صورت اتفاق می‌افتد. ضمن این که از جزییات دیگری پیرامون این قضیه مطلع خواهیم شد. پس در صورتی که شما نیز به دنبال این سوئیچ‌ها از این برند هستید، این مطلب را از دست ندهید. 

معرفی برند سوئیچ سیسکو 

قبل از هر چیز و توضیح در مورد نمایندگی‌های سیسکو در ایران، لازم است تا اطلاعاتی را در مورد این برند به شما عزیزان ارائه دهیم. این شرکت سیسکو از مدت‌ها قبل توانست کار خود را با تولید تجهیزات مربوط به شبکه‌ها و اتصالات گوناگون آغاز کند. شاید اعضای این شرکت در ابتدا با مشکلاتی مواجه بودند، اما در ادامه و رفته رفته توانستند بر آن‌ها غلبه کنند. 

بی شک اکنون این شرکت از برجسته‌ترین‌ها در حوزه خود به شمار می‌رود و کمترین مشکل ممکن را هم در خود حس می‌کند. ضمن این که این شرکت کار خود را با تعداد اندکی آغاز کرد، اما با مرور زما ن به تعداد آن‌ها اضافه شد؛ افرادی که هر یک توانستند سهم به سزایی را در موفقیت‌های این شرکت ایفا نمایند و هر کدام تخصص خاص خود را داشتند. البته لازم است بدانید که این شرکت امروزه شعب گوناگونی را در بسیاری از کشورها راه‌اندازی کرده است و به پیشرفت خود می‌اندیشد.

سیسکو بعد از مدتی به سرعت توانست در سر تا سر جهان شناخته شود و افراد زیادی نسبت به خرید محصولاتش اقدام نمایند. شعبه اصلی این برند در کالیفرنیای آمریکا قرار دارد و مهم‌ترین تصمیمات نیز در آن جا گرفته می‌شود. جالب است بدانید که نام این برند نیز از ایالت سانفرانسیسکو گرفته شده است. 

کاربرد سوئیچ سیسکو

سیسکو در ساخت تجهیزاتی مربوط به ارتباط از راه دور، موارد ارتباطی دیگر، طراحی‌های سخت افزاری و تولید و فروش آن‌ها تبحر فراوانی دارد. اکنون چندین شرکت و سازمان نیز زیر نظر این برند بزرگ مشغول فعالیت هستند و به آن کمک می‌کنند. اکنون این شرکت قادر است تا فناوری‌ها و خدمات خود را به بهترین شکل ممکن به مردم ارائه دهد. 

آن‌ها برای ساخت و طراحی این موارد نیز از برترین تجهیزات استفاده می‌کنند.این شرکت در طی سال‌ها فعالیت خود توانسته است تا جوایز ارزنده فراوانی را هم کسب نماید. جالب است بدانید که در حال حاضر، معاون ارشد این برند فردی ایرانی است و او نیز تاثیرات فراوانی را بر روی آن گذاشته است. همچنین لازم است بدانید که این برند، مدارک لازم را برای ادامه کار خود دارد. 

دوره سیسکو چیست و چه کاربردی دارد؟
دوره سیسکو چیست و چه کاربردی دارد؟

سوئیچ سیسکو چیست؟ 

به منظور بهینه سازی ارتباطات، سیسکو موفق به تولید و فروش سوئیچ‌های فراوانی شده است؛ مواردی که شاید رقیب هم نداشته باشند و عده زیادی برای کسب و کارهای خود از آن‌ها بهره می‌برند. این سوئیچ‌ها درگذشته فروش چندانی نداشتند، اما در ادامه مزایایی به آن‌ها اضافه شد که نتایج درخشانی را هم به همراه داشت. 

در کل این سوئیچ‌ها انواع و اقسامی دارند و برای هر یک نیز خصوصیات خاصی مشاهده می‌شود. بنابراین افراد با توجه به سلیقه و نیازی که دارند، قادر به انتخاب یکی از آن‌ها هستند. در مجموع سوئیچ‌های این برند را می‌توان به سه مدل گوناگون تقسیم کرد که در ادامه از هر یک صحبت خواهیم کرد:

1) سوئیچ دسترسی

مورد اول لیست ما، سوئیچ دسترسی است که به منظور بهینه سازی شبکه مورد استفاده قرار می‌گیرد. خوب است بدانید که از این سوئیچ‌ها به عنوان یکی از مناسب‌ترین محصولات برای برخی از کسب و کارها یاد می‌کنند و کاربردهای فراوانی هم در آن‌ها مشاهده می‌شود. 

2) سوئیچ‌های توزیع و هسته

سوئیچ‌های توزیع و هسته را هم باید مورد بعدی به شمار آورد که آن‌ هم مصارف خاص خود را دارد. برای نمونه باید گفت که این سوئیچ‌ها می‌توانند به منظور اطمینان مشتریان و همچنین کارایی‌های بیشتر شبکه در دسترس قرار گیرند. 

3) سوئیچ مرکز داده

در نهایت هم باید سوئیچ مرکز داده را نام برد که اهمیت فراوانی برای این برند و مشتریان دارد. این سوئیچ‌ها می‌توانند شرایط را برای رشد زیرساخت‌ها، ماندگاری سرویس‌ها و به وجود آوردن انعطاف‌های بیشتر در شبکه فراهم آورند. این محصولات به وسیله طراحی و ساخت شبکه کار خود را انجام می‌دهند. 

خوب است بدانید که انواع دیگری هم برای سوئیچ‌های برند سیسکو مشاهده می‌شود، اما گزینه‌های گفته شده اصلی هستند. همچنین فراموش نکنید که هر یک از این موارد، خود انواع و اقسامی دارند.

سوئیچ های ماژولار سیسکو
سوئیچ های ماژولار سیسکو

نمایندگی فروش سوئیچ سیسکو در ایران 

خبر خوب این است که از چند وقت پیش، نمایندگی‌های برند سیکو در ایران راه‌اندازی شد تا مشتریان حاضر در کشور ما نیز بتوانند از برخی از خدمات این برند به خوبی استفاده نمایند. این مراکز را باید جزو بزرگ‌ترین مراکز برای فروش نیز به شمار آورد که خدمات پس از فروش بسیاری را در اختیار شما قرار می‌دهد. 

در هر یک از نمایندگی‌های فروش سیسکو در ایران، افراد متخصصی حضور دارند تا کار شما را بهتر راه بیاندازند. آن‌ها با سابقه و تجربه فراوانی که دارند، راهنمایی فراوانی را در راستای خرید شما به ارمغان خواهند آورد. ضمن این که اگر مشکلی برای سوئیچ سیسکوی شما به وجود بیاید، می‌توانید به این نمایندگی‌ها مراجعه کنید و مشکل را با این دسته از افراد در میان بگذارید. 

مطمئن باشید آن‌ها با دانشی که دارند، خیلی راحت می‌توانند ایرادات دستگاه شما را برطرف سازند. علاوه بر این، گارانتی محصولات نیز به شما تعلق خواهد گرفت و می‌توانید از این خدمت نیز بهره مند شوید. نمایندگان سیسکو در ایران با شرکت‌ها و نهادهای فراوانی همکاری دارند و کار خود را به صورت کاملا قانونی ادامه می‌دهند.

پراکندگی این نمایندگی‌ها نیز در نوع خود فوق العاده است. در بسیاری از شهرهای مهم کشورمان می‌توان رد پای این نمایندگی‌ها را مشاهده کرد.

فروش سوئیچ سیسکو

بهترین کار برای خرید سوئیچ سیسکو این است که این کار را از طریق نمایندگی‌های گفته شده انجام دهید. با انجام آن، تمام خدمات گفته شده در دسترس شما خواهد بود. مزیت دیگر هم این است که صد در صد محصول اصل را به شما خواهند داد.  این مقاله در راستای آشنایی با نمایندگی‌های سوئیچ سیسکو در ایران به وسیله گروه آی تی تکنیکال نوشته شده است که امیدواریم از آن لذت برده باشید. 

مقلات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید